Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stará kára

Ale - no tak

Copak nový stroj vybírá generální ředitel? I když smlouvu podepisuje.  Copak ten generální připravuje a shání podklady pro novou strategii podniku?  Na závěr ji (v rozsahu svých znalostí, které nejsou nekonečné) posoudí a připomínkuje.  Ale to podstatné není jeho (ač si myslí něco jiného).

Obdobné je to i s ministrem. S ministrem armády úplně nejvíc - paralelně je zde ještě armádní štáb.

Vy to jistě víte. S těmi generálními ředitely mnohem víc než s tím ministrem (těch podniků, kde jste seděl v představenstvech!)

0/0
26.7.2011 21:51

SID09

A teď si čerte vyvber.

Stíhačky, který nepotřebujem, nebo důchody, aby ti co se jich dožijou, aspoň trochu slušně dožili. :-P!!

0/0
26.7.2011 18:11

Draggo

a ani nikdo z CSSD

bych k tomu dodal. :-P

0/0
26.7.2011 11:57

meyla

prázdná sláma státního milionáře

Tato země nepotřebuje žádné nadzvukové letectvo. Nejlepší řešení pro náš slavný a dobrovolný armádní sbor je rozpuštění, neboť ve svých tradicích nikdy proti nikomu formálně nebojoval (nepočítám WW2 a naše zahraniční sbory, tvořené mimo území tohoto státu). A v dnešních politicky korektních dobách nikdo naše vojsko nikam nepošle, zvláště ne pak socialisté (dovedete si představit, jak s. Hulinský hlasuje pro vyslání našeho dobrovolného armádního sboru do Libye, včetně použití L159, aby se holky předvedly a mohly se pak lépe prodávat po světě, když už jsme jich vyrobili dostatek pro celou střední Evropu?).

0/0
26.7.2011 11:34

SID09

Re: prázdná sláma státního milionáře

R^!!;-D

0/0
26.7.2011 12:20

TDW

Gripen

Upřímě řečeno nechápu na co nový tendr. Naši piloti od 211. letky jsou členy NATO Tiger Asociation-tedy nejlepší z nejlepších. Jsou už zvyklí na Gripeny, které stále prochází vývojem. Nejrozumějším krokem by bylo odkoupení stávajících letadel a případně ještě navýšení počtu na dříve plánovaných 24 kusů. Jediné co by stálo za úvahu, coby nová stíhačka je Lockheed F-35 Lighting II, ovšem ten zřejmě bude pekelně drahý... F/A-18E/F určitě ne (stíhací bombardér), F-16C/D/Cj - starší letadlo než Gripen, F-15C MSIP II - opět koncepčně starší než Gripen, navíc podobně jako Super Hornet dvoumotorová koncepce, Rafale - kromě Francie je nikdo nemá.Eurofighter... radši nemluvit... Ruské mašiny jako je Flanker (Su-27 a jeho deriváty) anebo připravovaný T-50 (Su-50) neprojdou z politických důvodů, nemluvě o tom že jsou opět náročné na provoz.

Nemyslím si že má nový tendr smysl. Pro AČR je prostě nejlepší stíhačkou Gripen. A když ne Jas-39 tak F-35. Nic jiného nemá smysl vybírat.

0/0
26.7.2011 11:29

venda44

Re: Gripen

Pro Gripeny ještě jeden argument. Česká armáda pro ně má velice slušně vycvičené piloty. V případě výběru jakéhokoliv jiného stroje by museli znovu projít výcivikem od samého počátku. A to nějaký čas trvá a něco stojí. A k čemu pak letouny, když na nich nebude mít kdo létat.

0/0
26.7.2011 13:52

SID09

Vaše starosti na moji hlavu !

Nové stíhačky potřebujeme asi stejně, jak mrtví zimník.!!!!!! Ten sice v zimě ochrání před chladem, ale mrtvý teplo nepotřebuje. !!;-)

0/0
26.7.2011 11:21

AAA3

Jo, mohl by je vybirat treba ministr

zemedelstvi, ne?

0/0
26.7.2011 11:15

SID09

Re: Jo, mohl by je vybirat treba ministr

Náhodou práškovací letadla - tím pádem víceúčelové letouny pro boj v nízkých rychlostech a výškách, jsou naprosto nezastupitelným bojovým prostředkem pro rozhánění protivládních demonstrací !!;-D

0/0
26.7.2011 14:33





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.