Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roman15

PRO TY KDO

si dosud nepřípouští spojení tehdejší propagandy s médii:

http://zpravy.idnes.cz/pred-sedesati-lety-unesl-strojvedouci-svuj-vlak-a-zamiril-za-svobodou-1zm-/domaci.aspx?c=A110911_170106_vary-zpravy_abr

Kdyby Karel Ruml byl nucen toho policistu zastřelit, byl by stejně jako Mašíni, označen za vraha !![>-]

0/0
12.9.2011 22:00

roman15

PRO TVRDÉ JÁDRO POLITBYRA

Byl jsem na dovolené v Itálii u moře. Je tam krásně. Všem doporučuji !!

0/0
11.9.2011 20:13

kossacek

Vraťte nakradené peníza a pak moralizujte..

Tento populistický pán si za jejiný rok ve státních firmách přijde na desítky milionů. Ne snad, že by svojí činností těmto firmám jakkoliv prospíval...prostě to má za to, aby všechno běželo dál jak má, papaláši si rozdávali odměny, firma zadávala zakázky známým a zastupitelstvo nic neřešilo..

A tento pán bude někoho moralizovat a zastávat se "běžných lidí." A lůza ho bude volit..jdu zvracet..Rv

+1/0
5.9.2011 11:14

sarumánek

nechutné

Sledovat většinové postoje voličů a reagovat na ně je pro každého politika nutnou samozřejmostí. Nicméně snaha zvyšovat svoji popularitu tématem, které bylo jen zde, na blogu iDnes, komentováno úplně stejným způsobem ("Mašinové jsou sprostí vrazi") už více než STO DVACETKRÁT (stačí se podívat do archivu), dokonce i s velmi podobnými titulky a téměř shodným obsahem, to už je pouze totální neschopnost, podlézavost a - řečeno krásně jadrným českým výrazem - vychcanost.

+2/0
5.9.2011 10:35

Polární_Punťa

Koukám že nám

vrah o morálce káže. Směšný skorumpovaný český politik chce říkat o tom kdo jaký je a jaké skutky koná ? Komedie !!!

0/0
5.9.2011 8:45

Míra4.1

Re: Koukám že nám

Spíš tragédie, že to dopouštíme, jako kdyby nám nestačilo 40 let pod vedoucí úlohou KSČ.

0/0
5.9.2011 8:55

Míra4.1

Jak dlouho tady ještě iDnes bude udržovat

tenhle nechutný komoušský výblitek s falešně naklikanou karmou???;-€

0/0
5.9.2011 8:34

vágus z ODS

Re: Jak dlouho tady ještě iDnes bude udržovat

Pravdu soudruhu neumlčíš a to že Mašíni byli loupežní a brutální vrazi je prostě fakt. Tak se tady nerozčiluj a smiř se s tím. Pa.

+3/0
5.9.2011 8:58

Míra4.1

Re: Jak dlouho tady ještě iDnes bude udržovat

Toho soudruha si nech pro své kumpány, hnoji!

0/0
5.9.2011 10:37

transalp96

To by nam tu tak jeste schazelo,

aby komous Hulinsky pochvalil Masiny.Takze, jestli tenhle parazit, a jemu podobni, Masiny hani, je vse v naprostem poradku.Bratri MasiniR^[>-]

0/0
5.9.2011 0:48

žíznivej velbloud

Re: To by nam tu tak jeste schazelo,

Naprostý souhlas R^

0/0
5.9.2011 8:05

žíznivej velbloud

Je směšné

Jak se pidilidi snaží historii přeonačit k obrazu svému a  zárověn to dělali vždy takže pane Hulínský  to je asi tak jediné co s tím můžete dělat  :-/

0/0
5.9.2011 8:09

FireDrake

Re: To by nam tu tak jeste schazelo,

Jste nechutní demagogové, co se nedokážou dívat na věci objektivně - vrah prostě zůstane vrahem

+1/0
5.9.2011 9:58

žíznivej velbloud

Re: To by nam tu tak jeste schazelo,

Jj o tom by nám mohl Kain s Ábelem nebo sv. Váslav dlouho vyprávět  podle mě byl Boleslav taky sprostej vrah ;-)

0/0
5.9.2011 10:16

pamica

řešme spíš budoucnost

Dobrý den všem, myslím, že toto už stejně nevyřešíme, jestli Mašíni jsou vrazi nebo super borci co bojovali proti těm hrozným komančům. Co takhle povolat nějaké aktuální "Mašíny" a poslat je pořešit naši politickou špičku... tak 5-10 jich postřílet, třeba by ostatní pochopili, že lid není ASI moc spokojený a začali by dělat něco pro obyčejné lidi. Ne pro jejich kamarády, kterým dovolí tuhle a onde "zprivatizovat" tedy rozkrást doposud fungující zaběhlé firmy.

Při super revoluci -tedy sametové nám nová garnitura z OF slibovala něco TROŠKU jiného. Jo pár let poutahujeme opasky a za chvilku se budeme mít. Jo máme se..-v opasku děláme téměř rok co rok další dírku a utahujeme dál.... Stále čekám, kdy se začneme mít jak ve dříve slibovaném Rakousku. Asi nám zapomněli říct, že se začneme nejdřív přibližovat Rakousku, ale pravěkém ;-).

Mašíny neřešme, to je historie.. teď hrajeme o svou budoucnost!

+2/0
4.9.2011 22:38

FireDrake

Re: řešme spíš budoucnost

R^

0/0
5.9.2011 9:59

apeppepa

Parazit Hulínský nemá právo brát si Mašíny do úst

Je to k nevíře,ale o obětech komunistů se nenapsalo tolik za celých 20 let jako o obětech Mašínů za posledních 14 dnů. Otec Mašínů byl voják,bojoval proti fašismu a jeho synové byli vlastenecky vychováni,byla to jiná doba. Nedovolím si soudit jednotlivé případy,ale je si třeba uvědomit,v jaké době to bylo. Vrcholil třídní boj,na venkově probíhala kolektivizace v režii komunistické lůzy. Hospodářum byl zabírán jejich majetek, byli vyháněni ze svých hospodářství, zavíráni i popravováni. Mnohým nezbylo nic jiného než utéct do lesů. V té době nebyla pouze skupina bratří Mašínů. Být v té době příslušníkem SNB nebo mít právo nosit zbraň znamenalo více než pouhou loajalitu k tomuto režimu. A bez  drobných přisluhovačů a udavačů by tento režim nemohl fungovat. Ale zásadovost se u nás moc nenosí, vítězí pokrytecví, prospěchářství a stádovost. A dnes si takový budižkničemu jako Hulinský vysedí miliony na magistrátě a dozorčích radách a ještě si chce získat politické body na protimašínovské vlně.

0/0
4.9.2011 22:36

grimosa

Re: Parazit Hulínský nemá právo brát si Mašíny do úst

okradení,zavražedění pokůladníka a použití peněz pro soukromé účely je loupežná vražda ať je u moci kdokoliv. Vůbec mi nevadí, že nesnášíte komunisty, co mi ale vadí, že si chcete vyrábět hrdiny z lidí jako mašíni či spartakiádní vrah a to jenom proto, že páchali své skutky v dobách totality. Tímto kopete do všech lidí, kteří skutečně s komunismem bojovali a kteří se i zasloužili o pád komunismu.

+1/0
4.9.2011 22:50

transalp96

Re: Parazit Hulínský nemá právo brát si Mašíny do úst

R^

0/0
5.9.2011 0:56

Yarda.

...na venkově probíhala kolektivizace...

Poslyš, mladej, o té kolektivizaci něco víš nebo sis to přečetl někde v brožurce? Mám - tedy měl jsem už umřeli - příbuzné na venkově co měli největší statek na vesnici. Jednou přišla řeč na kolektivizaci, prý to nebylo lehké, ale zpátky by to nechtěli. A nežili si za socíku špatně. A taky si vzpomínám, po sametce nás nějací Američané chválili, že jsme udělali dobře, když jsme scelili lány, u nich prý malé farmy krachují.

+2/0
5.9.2011 8:11

perendab

Jak můžr být komunistický SNBák nevinný člověk.

Vždyť tito slouhové komunistů, sami komunisté byli největščí vrazi. Mašínové jsou hrdinové, protože tento odpad likvidovali.

0/0
4.9.2011 20:07

FireDrake

Re: Jak můžr být komunistický SNBák nevinný člověk.

To se pleteš kamaráde, kdyby chtěli "tento odpad likvidovat", tak začnou u špiček, u hlavy a ne u SNBáka, který hlídal veřejný pořádek, aby se nekradlo v obchodech a nevraždilo - tomu se říká zločin za každého zřízení, víme? Takže byli vrazi a loupežníci, nic víc - státu ani nikomu dalšímu z těch chudáků tady nijak nepomohli!

+2/0
4.9.2011 20:38

Johny_S

Re: Jak můžr být komunistický SNBák nevinný člověk.

A to se právě pleteš. Tohle byla totalitní diktatura, naprostá kontrola společnosti. Na všech úrovních byly velmi aktivní buňky KSČ, a kdo nebyl naprosto spolehlivě oddaný soudruh, ten se prostě na určitá místa vůbec nemohl dostat nebo se tam udržet.

0/0
4.9.2011 21:15

Johny_S

Re: Jak můžr být komunistický SNBák nevinný člověk.

Oni navíc vedli regulérní partyzánský odboj, a když viděli, že už nemohou pokračovat, odešli do zahraničí, vstoupili do americké armády a čekali, že začne třetí světová válka a oni budou dále bojovat proti komunistům. Mále se o tom mluví, ale tehdy válku očekávali tak nějak lidi všeobecně: ruští generálové byli natěšení z vítězství nad Hitlerem a doufali, že stejně hladce zvítězí nad kapitalismem, do toho všudypřítomná propaganda o tom, jak Američané znovu vyzbrojují Němce, aby mohli znovu zaútočit - to je ten slavný "revanšismus". V Německu už mezitím začaly vznikat zahraniční československé jednotky po vzoru legií z první světové války a československých jednotek ze druhé. K válce ovšem nedošlo. Činy Mašínů je třeba posuzovat z tohoto pohledu - komunisté zavedli velmi krutý teror a toto byla odplata. Bohužel, v případě Protektorátu bylo snadné posuzovat: Němci jsou ti zlí, a kdo jim pomáhal, tak byl taky zlý. Ale co protektorátní četníci? Ti byli zlí? Přesto je partyzáni zabíjeli.

0/0
4.9.2011 21:21

grimosa

Re: Jak můžr být komunistický SNBák nevinný člověk.

to co píšetre jsou jenom doměnky, kde pro to jsou ale nějaké důkazy? Když se podívám na fakta, odboj prakticky žádný nevedli, když jim tu začalo být horko utekli za kopečky. V US army odsloužili na kancelářských postech 5let nutných pro udělení občanství.

+2/0
4.9.2011 22:58

Míra4.1

Re: Jak můžr být komunistický SNBák nevinný člověk.

R^

0/0
5.9.2011 8:35

komunista a nácek jedno jest

pouze tlumočím:

Jsem členem konfederace politických vězňů. Bratry Mašíny považuji za vzor odpůrců stávajícího režimu. V těchto dnech pan president podepsal navrhovaný  zákon o „Třetím odboji“. Odboj se nedělá v rukavičkách a někdy při něm teče krev. V padesátých letech prohlásil president Zápotocký : „Komu se u nás nelíbí, může jit a my mu ještě kufry na hranici donesem“ - a jaký byl výsledek? 243 popravených, 147.000 odsouzených, nespočet mrtvých v uranových dolech ať už to byl Jáchymov, Slavkov či Příbram. Tehdy ministr Nosek prohlásil: „Nač ty svině věšet, dáme je do uranových dolů a tam budou makat a do třech let stejně pochcípají.“ Zavíralo se proto, že uranové doly potřebovaly otroky.

+1/0
4.9.2011 18:21

komunista a nácek jedno jest

Re: pouze tlumočím:

Já dostal 10 roků, přešel jsem 7 pracovních táborů. Zažil jsem roky,  kdy šlupka od brambor měla svojí cenu. Na Pankráci jsme pili vodu ze záchodu. To nás bylo na samotce sedm. Na pracovištích jsem byl v takové situaci, že kdyby mě hlídající SNB zastřelil a já mohl ještě promluvit, řekl bych děkuji. Proto před Mašíny hluboce smekám za jejich odvahu jakou prokázali. Komunismus je učení o lži, vraždě a podvodu.

Bývalý politický vězeň Otta Tulačka st., 29.8.2011

0/0
4.9.2011 18:21

rezjir rezjir

Re: pouze tlumočím:

Jak někdo, kdo se účastnil vojenského převratu, si může stěžovat na poměry v lapáku a považovat se za politického vězně, nechápu. Kdo tedy pilně ta kola třídního boje ve spolupráci s vnějším nepřítelem roztáčel? A jak někdo mohl mít něco proti Reicinovi, tomu hrdinovi izraelského boje za nezávislost. Navíc v době, kdy izraelský velvyslanec tvrdil, že zde demokracie jenom kvete.

+1/0
4.9.2011 20:04

Johny_S

Re: pouze tlumočím:

Ta kola roztáčeli sovětští poradci, kteří zde pomáhali budovat totalitní diktaturu podle brutálního sovětského vzoru. I kdyby žádný odboj nebyl, oni by si ho už soudruzi vymysleli. Stalin to dokázal - cílem bylo zcela zastrašit obyvatelstvo, aby se už nedopouštělo vůbec žádného odporu.

0/0
4.9.2011 21:24

komunista a nácek jedno jest

Re: pouze tlumočím:

Pouze tlumočím, protože nevím, jak na vás, konzumenty TV... Přečtěte si aspoň Staré pověsti Řecké, tam se ještě něco dočtete o hrdinství a cti. Asi je dnes potřeba ohnutých hřbetů? Čest hrdinům v boji proti nacismu i komunismu, bratřím Mašínům. [>-]

+2/0
4.9.2011 18:26

rezjir rezjir

Re: pouze tlumočím:

A to se vám zcela jistě musí líbit činy agenta CIC Malého, velkého vzoru pro Mašíny.

+1/0
4.9.2011 19:37

Johny_S

Re: pouze tlumočím:

Myslíš toho "agenta CIC" Malého, který vraždil v Babicích? Dnes už se ví, že to byl agent StB - provokatér.

0/0
4.9.2011 21:23

grimosa

Re: pouze tlumočím:

to je jenom doměnka některých historiků. Counter intelligence corps nejspíš své archivy neotevře a naše státní bezpečnost je zničila.

+1/0
5.9.2011 9:11

Jay6

Mašínové nevinné nezabíjeli

Nevinné muže, ženy a děti zabíjel bolševický zločinecký režim prostřednictvím bezcharakterních příslušníků zločineckého a teroristického ozbrojeného, uniformovaného Sboru Národní Bezpečnosti. Chudák esenbák Honzátko a jeho děti. Co takhle zmínit se o Václavu Švédovi a jeho dvou malých dětech, kterým bolševici zavraždili otce a uvěznili matku. A tu vraždu jejich neozbrojeného a spoutaného otce a to uvěznění jejich nevinné matky provedli Honzátkovi uniformovaní kolegové. Kde byla ta ženevská konvence, když bolševici vraždili nevinné v politických procesech a umučili v lágrech tisíce nevinných spoluobčanů? Navíc podle zákona 115 z roku 1946 není zabití uniformovaného zajatce zločinem, pokud jednotka působí na nepřátelském území a bojuje partyzánským způsobem boje. Ovšem historka s tupým nožem je fakt dojemná. To psal nějaký estébák? Ctirad Mašín byl válečný hrdina, nositel medaile Za Chrabrost a dobrý skaut. Honzátka, protože uniformovaný nepřítel s výcvikem mohl jako svědek ohrozit životy všech členů skupiny(bolševický režim totiž nebral zajatce jak se osobně přesvědčil Václav Švéda, Zbyněk Janata a také český národní válečný hrdina pan Ctibor Novák, bolševiky zavražděný strýc Mašinů, či jejich matka Zdena, kterou bolševici nechali těžce nemocnou bez lékařské pomocí chcípnout v kriminále, tomu se říká zločin proti lidskosti a ejhle nikdo za něj nebyl potrestán)zabil v krajní nouzi a sebeobraně celé skupiny, svým skautským nožem. A ten byl jistě v nejlepším pořádku. Udělal to tak, jak se to naučil od bývalých partyzánů z území protektorátu, kteří takto zabili desítky odzbrojených a spoutaných zajatců z řad německých vojáků i českých protektorátních četníků. A tito lidé už většinou členové SNB vedli kurz brannosti na podzim 1948 který absolvoval i Ctirad Mašín. Peníze byly původně určeny na úplatky pracovníkům ošetřovný koncentráku kde tehdy ležel Ctirad, aby se dostal ven. Ale nemá smysl se zabývat dalšími propagandistickými skvosty v tomto článku. Být autorem asi bych měl spíše morální problém s těmi 19 milióny korun, které si dotyčný nedávno vydojil z veřejných prostředků při svém zasedání v dozorčích řadách některých městských organizací hlavního města. Ovšem podle starého bolševického hesla z cizího(rozuměj státního či veřejného)krev evidentně neteče. Každý zloděj dnes cítí morální právo si plivnout na skutečné hrdiny. Inu národ soudců z lidu.

+3/0
4.9.2011 2:58

tajny agent

Mašínové nevinné zabíjeli

Tak ja teda preji vsem obdivovatelum masinu at skonci stejne jako jejich obeti. ... co jineho rict zase na snusku absolutne nelogickych zaveru jako obvykle z "pravicoveho" pera. Pravice u nas je v podstate prihlaseni se ke krminalnim aktivitam.  To jako stat se "pravicakem" znamena zrict se logickeho uvazovani? ...  Chudaci ti co veri skutecnym pravicovym myslenkam ( jednajicim v podstate pouze o vysi statnich zasahu do ekonomiky)

+2/0
4.9.2011 3:47

FireDrake

Re: Mašínové nevinné zabíjeli

R^ přesně tak, také to tak vnímám a doufám, že si to bude uvědomovat čím dál více lidí, tohle už je vrchol, co se tu děje

+1/0
4.9.2011 9:32

Johny_S

Re: Mašínové nevinné zabíjeli

Já mám naopak pocit, že naše levice stále více sklouzává k obdivu k minulému režimu a nejrůznějším diktátorům po celém světě. Je to hnus.

0/0
4.9.2011 21:27

Jay6

Re: Mašínové nevinné zabíjeli

Jsem členem České strany sociálně demokratické. Tedy pravičák jako vyšitý. Tisíce členů této strany v 50.letech poznaly humanismus bolševického teroru na vlastní kůži. Byli odsouzení do bolševických koncentráků celkově na stovky let. Z 370 tisíc členů sociální demokracie nepodepsalo výsledky Fierlingerova, proti stanovám demokratické strany vyhlášeného "dobrovolného" slučovacího sjezdu více než 200 tisíc. A ti si v letech 56-58 užili bolševického boje se zhoubným sociál-demokratismem. Kdyby jen bylo více Mašínů. Nemuseli bychom přijít o svobodu a demokracii na dlouhých více než 40 let. Pokud budou v současné Komunistické straně u moci Stalinisté typu Grebeníčka, Semelové a Grospiče tak tato strana zůstane apendixem politické scény s koaličním potenciálem nula. Protože koalice s touto stranou by byla popliváním památky obětí bolševického teroru z 50.let z řad politiků ČSSD.

0/0
4.9.2011 22:02

tajny agent

Re: Mašínové nevinné zabíjeli

jakoze by vic lidi povrazdilo postaky a podobne? Ale vzdyt lide tady zmenu chtli ... za prvni republiky zili v naprosto prisernych a nedustojnych podminkach teprve za komousu mnozi poznali co jeto zdravotni pece a tepla voda .... jinak byli jsem kolonii rusu a vetsi ozbrojeny odpor by jenom vedl k zavedeni teroru ze strany SSSR ... takze si myslim ze ceskoslovensti soudruzi nam leta kolonialni i vojenske okupace rusy velice zprijemnili.Meli jsme se tady mozna i nejlepe ze vsech zkolonizovanych zemi.

0/0
6.9.2011 5:10

petrpetrpetrpetr

Re: Mašínové nevinné nezabíjeli

Komunisté pronásledovali lidi (zavírali, popravovali) kteří byli proti nim. Mašínové stejně tak zabíjeli lidi kteří byli proti nim. Mašínové se ale ani neobtěžovali zjistit koho že to vlastně zabíjí. Kdyby Mašínové někdy zabili někoho, kdo byl skutečně a průkazně komunistický zločinec, pak by je možná lidé neměli za sprosté vrahy. Já osobně mezi Mašíny a komunisty nevidím žádný rozdíl. Obojí byli zločinci.

+1/0
4.9.2011 11:14

Johny_S

Re: Mašínové nevinné nezabíjeli

Máš pravdu. Možná mohli zahájit soudní řízení: vyhlásit, že budou soudit skutečné komunistické zločince, pak zajmout nějaké ty komunisty a uspořádat proces, samozřejmě spravedlivě vedený, včetně obhájců. No, a na konci mohli případně někoho popravit. Takhle si to představuješ? Jinak, Mašíni nevraždili někoho, kdo byl proti nim, ale kdo pomáhal totalitnímu režimu. To je rozdíl.

0/0
4.9.2011 21:31

Ajetak

Re: Mašínové nevinné nezabíjeli

R^

+1/0
4.9.2011 19:03

rezjir rezjir

Re: Mašínové nevinné nezabíjeli

Hezké, ale nejdříve je nutné zvládnout chronologii, co bylo napřed a co potom.

0/0
4.9.2011 20:07

Johny_S

Re: Mašínové nevinné nezabíjeli

Nu, napřed tu byl ten totalitní režim, který vraždil všechny skutečné či potenciální odpůrce či je zavíral na dlouhá léta do vězení, poté pokračoval s majiteli polností, drobných obchodů, pokud se jich odmítli vzdál. No, a Mašínovi byli reakce na ten režim. Trochu naivní, ale příště bys mohl začít kritizoval třeba Anthropoid za to, že zabili Heydricha. Vždyť co se pak v Protektorátě rozpoutalo. Stálo to za to? Myslím si, že jednoznačně stálo!

0/0
4.9.2011 21:29

urceno ke smazani

pro vas

jsou masinove vrazi. pro me jste zase neco daleko horsiho, jako politicky reprezentant strany ktera tu napachala mnoho zla. Vadi vam to? nazor jako nazor, mame tu svobodu, kazdy si muze myslet co chce.

+1/0
3.9.2011 19:42

grimosa

Re: pro vas

moment, špatně jste si prečetl autoruv životopis, on není člen ODS.

+3/0
3.9.2011 23:17

FireDrake

Re: pro vas

to je pravda, on přece není ódésák!

+1/0
4.9.2011 1:18

Johny_S

Re: pro vas

Vždyť ne. On je člen ČSSD a zloděj.

0/0
4.9.2011 21:32

Míra4.1

Re: pro vas

R^

0/0
5.9.2011 8:36



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.